Link Exchanged

Wednesday, August 11, 2010

Menghitung Hari

Ramai org cakap bile kite sayang seseorang dengan sepenuh hati kite.Kite akan dapat balasan kasih sayang yang setimpal dengan ape yang telah kite lakukan.Tapi aku susah nak percaya smue 2,aku tidak percaya wujud lagi "Kesetian" dalam perhubungan zaman ini.
Kesilapan banyak mengajar ak untuk berfikir secara rasional bile berkaitan dengan isu2 seperti ini.Ak terlalu yakin akan sesuatu yang belum pasti menjadi milik ak.Seterusnya memakan diri ak sendiri.
Bila dekat aku disayangi,bile jauh ak diingati.Namun ade sahaja manusia yang dengki akan kebabagian yang penat ak kumpul selame ini.Aku x pernah menyalahkan si dia,namun sedih mengenang nasib yang menimpa diri ak.Ak x pernah berdendam dengan sesiapa, lagikan melukakan hati orang lain.4 tahun seakan sia-sia.Semuanye dah terjadi,Sesetengah perkara memang ditakdirkan untuk terjadi,cuma kata hati menidakkan segala perkara buruk supaya dihindari.Kalu bukan aku sendiri yang bangun, siapa lagi yang mahu menolong bila ak jatuh.Ini Semua Hikmah

    1 comment:

    1. juz believe ader hikmahnya d sebalik sesuatu ketentuan......=)

      ReplyDelete

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...